Wie zijn wij?
Robbert Nijssen, bekend van het Tripel R model; Relevantie, Rotatie, Rendement, richtte 10 jaar geleden Tripel R b.v. op, gespecialiseerd in sales & category development. Vanaf 2025 is Paul Hilhorst als associate partner toegetreden. Bij elkaar goed voor zo’n 45 jaar commerciële ervaring van operationeel, leidinggevend tot strategisch aan zowel leveranciers- als retailerszijde binnen de FMCG.
Kenmerkend voor hun aanpak: Maatwerk, Expertise, Ervaring, Energiek, Effectief, Pragmatisch
Hij is een ervaren interim manager gespecialiseerd in turn around situaties. In lastige situaties voelt hij zich thuis om vanuit vertrouwen weer tractie te krijgen binnen teams en organisaties. Hij is een gecertificeerd Insights Discovery practitioner die uniek is met zijn theorie (Tripel R model) en praktijk ervaring. Daarnaast is hij ruim 10 jaar actief als vaste gastdocent aan de EFMI Business School www.efmi.nl
Tripel R model
Het Tripel R model is een drie dimensionaal assortimentskeuze model bestaande uit; Relevantie, Rotatie en Rendement. In diverse vakbladen is het model gepubliceerd. In 2022 is de nieuwe editie voor het handboek Category Management uitgekomen. Hier staat het Tripel R model in opgenomen (pagina 192 - 193). Het model is steeds meer gemeengoed bij het beoordelen van assortimenten binnen de FMCG. Inmiddels zijn er ruim 350 professionals (sales & category managers) die hier mee werken.
Via onderstaande link kunt u dit handboek kopen:
https://www.bol.com/nl/nl/p/het-handboek-category-management-4e-herziene-druk-2022/9300000138807439/?suggestionType=featured_product