Publicaties van Robbert

Foodmagazine interview

Foodpersonality interview

Over Robbert Nijssen

i

TRIPEL R IS GESPECIALISEERD IN:

Sales, trade & shopper marketing, category development binnen de FMCG in de vorm van colleges, projecten & bedrijfsadvies en interim management. Dit kan in de rol van: commercieel manager, business development manager, key account manager, trade & shopper marketing manager, category development manager.

Hoe gaat Robbert Nijssen te werk?

Door te luisteren, maar vooral door nieuwsgierig te zijn en om te willen begrijpen.
Verbinding leggen tussen wie je bent, wat je doet, hoe mensen jou zien en waar je zou willen staan. Draagvlak creëren en samen een inspirerende droom of visie maken. Door daarna los te laten en oprecht het vertrouwen te geven aan de mensen door middel van motivatie en coaching. Uiteraard probeer ik met alles wat ik doe het goede voorbeeld te geven.

Wat gebeurt er dan?

Door bewustwording en vertrouwen te creeren, barrieres en overtuigingen te doorbreken en uitzicht te krijgen op een nieuwe toekomst ontstaat er energie. Deze energie brengt het vliegwiel van verandering op gang. Als de eerste kleine resultaten vruchten afwerpen groeit het zelfvertrouwen. Eerst langzaam met nog enige scepsis, maar dan steeds sneller. Dit proces meemaken met een team in uitdagende omstandigheden is geweldig om mee te maken. Het laat zien waar mensen toe in staat zijn in positieve zin en waar samenwerking toe kan leiden. Zo stijgen we boven onszelf uit en halen we het maximale er uit.

Tripel R?

Tripel R is een verwijzing naar het 3R-en / Tripel R model wat ik tijdens mijn studie heb ontwikkeld. Maar drie is voor mij ook een bijzonder getal. Met een derde dimensie komt er namelijk diepte en komt alles tot leven. Ik probeer in mijn werk complexe materie terug te brengen naar de essentie. Daarbij gebruik ik vaak een drie-eenheid als handig hulpmiddel om het eenvoudig te maken voor mijzelf en mijn omgeving. Daarnaast heb ik de dankbare taak om samen met mijn vrouw drie prachtige dochters op te voeden. Zij zorgen dagelijks voor de nodige inspiratie om mij zelf te blijven ontwikkelen ook op andere vlakken. Last but not least ben ik natuurlijk ook een liefhebber van het authentieke trappisten Tripelbier.

Over Robbert Nijssen

i

TRIPEL R IS GESPECIALISEERD IN:

Sales, trade & shopper marketing, category development binnen de FMCG in de vorm van colleges, projecten & bedrijfsadvies en interim management. Dit kan in de rol van: commercieel manager, business development manager, key account manager, trade & shopper marketing manager, category development manager.

Hoe gaat Robbert Nijssen te werk?

Door te luisteren, maar vooral door nieuwsgierig te zijn en om te willen begrijpen.
Verbinding leggen tussen wie je bent, wat je doet, hoe mensen jou zien en waar je zou willen staan. Draagvlak creëren en samen een inspirerende droom of visie maken. Door daarna los te laten en oprecht het vertrouwen te geven aan de mensen door middel van motivatie en coaching. Uiteraard probeer ik met alles wat ik doe het goede voorbeeld te geven.

Wat gebeurt er dan?

Door bewustwording en vertrouwen te creeren, barrieres en overtuigingen te doorbreken en uitzicht te krijgen op een nieuwe toekomst ontstaat er energie. Deze energie brengt het vliegwiel van verandering op gang. Als de eerste kleine resultaten vruchten afwerpen groeit het zelfvertrouwen. Eerst langzaam met nog enige scepsis, maar dan steeds sneller. Dit proces meemaken met een team in uitdagende omstandigheden is geweldig om mee te maken. Het laat zien waar mensen toe in staat zijn in positieve zin en waar samenwerking toe kan leiden. Zo stijgen we boven onszelf uit en halen we het maximale er uit.

Tripel R?

Tripel R is een verwijzing naar het 3R-en / Tripel R model wat ik tijdens mijn studie heb ontwikkeld. Maar drie is voor mij ook een bijzonder getal. Met een derde dimensie komt er namelijk diepte en komt alles tot leven. Ik probeer in mijn werk complexe materie terug te brengen naar de essentie. Daarbij gebruik ik vaak een drie-eenheid als handig hulpmiddel om het eenvoudig te maken voor mijzelf en mijn omgeving. Daarnaast heb ik de dankbare taak om samen met mijn vrouw drie prachtige dochters op te voeden. Zij zorgen dagelijks voor de nodige inspiratie om mij zelf te blijven ontwikkelen ook op andere vlakken. Last but not least ben ik natuurlijk ook een liefhebber van het authentieke trappisten Tripelbier.

Persoonlijke missie:

Mensen, organisaties en merken zelfbewust maken, om zo het maximale uit zichzelf te halen en de beste keuzes te maken voor de toekomst.

Over Robbert Nijssen

Ik ben Robbert Nijssen en heb zo’n 15 jaar werkervaring in FMCG / Food. Mijn achtergrond en ervaring ligt in commercie, trade & shopper marketing en category development bij grotere Food bedrijven met A-merken en Private Labels gespecialiseerd in met name verscategorieen. Ik krijg energie van het proces om mensen en organisaties te ontwikkelen, in beweging te krijgen en met een team schijnbaar onhaalbare doelen te realiseren. Daarnaast intrigreren keuzeprocessen en paradoxen mij. Waarom doen wij de dingen die we doen? Waarom gedragen shoppers zich anders dan dat ze zeggen? Waarom maken retailers bepaalde keuzes in het assortiment? Vanuit deze interesse is het Tripel R model geboren. Vanaf 2012 verzorg ik aan het EFMI gastcolleges en geef ik uitleg over dit model aan studenten en collega’s in de branche (category managers, trade marketeers, product managers, national account managers).

TripelR Interim Management

Tripel R B.V.

Robbert Nijssen

Hoorn 418

2404 HL Alphen aan den Rijn

06-37201908

info@tripelr.nl

Werkervaring & projecten

Arla_Foods_logo
Arla_Foods_logo
Campina_Logo
Granditalia
Maaslander_logo
Spanish-products-spaanse-producten-klanten-winkels-de-menken-keuken
Ausnutria
Granfood BV
New Forest
Stegeman
Westland