Publicaties van Robbert

Foodmagazine interview

Foodpersonality interview

Tripel R Model

Leo Kivits Voormalig bestuursvoorzitter van Superunie en verbonden als hoofddocent aan het EFMI
“Robbert Nijssen heb ik leren kennen tijdens zijn Master of Foodmanagement studie aan het EFMI. Vanaf het eerste college zeer leergierig en betrokken aanwezig. In zijn eindscriptie heeft Robbert zijn examinatoren verrast met een zeer verhelderend model wat met name de retail partijen scherp inzicht geeft in de samenhang tussen de componenten Relevantie, Rotatie en Rendement. Een model wat steeds frequenter wordt toegepast om assortimentsbeslissingen en presentatie besluiten, nog beter, fact-based op te nemen. Het helpt de inkopende partijen bij hun streven om hun inkoopbeslissingen, naast de bestaande criteria, ook te baseren op het begrip marge potentie en rendement op de schaarse presentatie meters. Naast zijn uitgebreide werkervaring in diverse FMCG bedrijven is Robbert met zijn uitgewerkte- en onderbouwde visie ondertussen ook een zeer gewaardeerd gastdocent aan diverse management opleidingen van het EFMI.”
Prof. dr. Laurens Sloot Hoogleraar Retail Marketing Rijksuniversiteit Groningen wetenschappelijk directeur aan het EFMI
“Robbert is al sinds jaar en dag een zeer gewaardeerd gastdocent bij EFMI Business School. Met het door hem ontwikkelde 3 R-model weet hij een slimme brug te slaan tussen de theorie en de alledaagse praktijk als het gaat om assortimentsvraagstukken. Zijn ruime werkervaring op het gebied van account management & trade marketing maakt dat hij complexe category management vraagstukken op een goed gestructureerde en pragmatische manier weet op te lossen”
EFMI studenten over het 3R-en model studenten zijn veelal FMCG managers; category-, product- , trade marketing- & national account managers

“erg nuttig als leidraad in de praktijk”

“spontane presentatie en open houding naar de groep”

“Interessant model, en goed verteld”

“Uitstekend model en zeer nuttig”

“Erg vindingrijk model, relevantie is een essentiële graadmeter om een introductie te doen laten slagen”

“Interessantste college tot nu toe, maakt je bewust van hoe relevant je merk eigenlijk wel / niet is”

“Interessante materie en goed toepasbare stof. Goed dat een man uit de praktijk het brengt.”

TripelR Interim Management 

Over TripelR
TripelR voegt relevantie toe op het gebied van sales & category development door het delen van brede kennis & ervaring. Met behulp van het zelfontwikkelde Tripel R model kan men zowel kosten besparen als relevante waarde creeren.

Interim Management
Sales, trade & shopper marketing, category development binnen de FMCG in de vorm van colleges, projecten & bedrijfsadvies en interim management. Dit kan in de rol van: commercieel manager, business development manager, key account manager, trade & shopper marketing manager, category development manager.

TripelR Interim Management

Tripel R B.V.

Robbert Nijssen

Hoorn 418

2404 HL Alphen aan den Rijn

06-37201908

info@tripelr.nl

Werkervaring & projecten

Arla_Foods_logo
Arla_Foods_logo
Campina_Logo
Granditalia
Maaslander_logo
Spanish-products-spaanse-producten-klanten-winkels-de-menken-keuken
Ausnutria
Granfood BV
New Forest
Stegeman
Westland